Uw Administratie Volledig Verzorgen
Besteed uw kostbare tijd liever aan uw core business en laat OVAS Solutions uw administratie volledig verzorgen.
Besteed uw kostbare tijd liever aan uw core business en laat OVAS Solutions uw administratie volledig verzorgen.
Mijn.OVAS.nl is live! We maken het onze klanten nu makkelijker om hun facturen en betalingen te beheren.
Mijn.OVAS.nl: Eenvoudig inzicht in uw facturen en betalingen Meer lezen »
Facturen verwerken: voor veel ondernemers is het een tijdrovende klus die vaak blijft liggen tot het laatste moment. Maar wat als het eenvoudiger, sneller en efficiënter kan? Met de nieuwe ‘Scan en Herken’ functionaliteit in OVAS Connect behoort handmatig invoeren van inkoopfacturen grotendeels tot het verleden!
Optimaliseer uw factuurverwerking met ‘Scan en Herken’ Meer lezen »
Administratie bijwerken was nog nooit zo eenvoudig! Met de nieuwste update in OVAS Connect kunt u facturen nu direct doorsturen naar uw persoonlijke uploadadres. Dit bespaart tijd en maakt het verwerken van uw facturen nog efficiënter.
Facturen doorsturen naar uw eigen uploadadres: sneller en makkelijker! Meer lezen »
Met de nieuwste verbeteringen in OVAS Connect kun je nu sneller memoriaalboekingen importeren via CSV, facturen direct doorsturen, nieuwsbrieven zonder onderbreking verzenden en e-mails beter beveiligen. Daarnaast zijn CC-mailing, toekomstige incasso’s en een verbeterde Excel-export toegevoegd.
Project Held, een gerenommeerd goed doel gevestigd in Harderwijk, werkt samen met 18 projecten over de hele wereld om de meest kwetsbare kinderen te ondersteunen.
Project Held: een (digitale) sprong vooruit in het verbinden van sponsoren en kinderen Meer lezen »
OVAS Solutions uit Emmeloord is in 1996 opgericht en staat sinds 2020 onder dagelijkse leiding van Erik-Jan & Daniëlle van Agteren. Met hun komst is het bedrijf, wat een uniek concept heeft qua online boekhouden en relatiebeheer, uitgebreid met webdesign en dronediensten, waardoor het nu een zeer veelzijdig dienstenpakket heeft op het terrein van ICT.
DE IDEALE MIX OM BEDRIJFSPROCESSEN TE OPTIMALISEREN Meer lezen »
Creëer voor uzelf een overzichtelijk dashboard. U heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid de laatste openstaande facturen in te zien, een overzichtelijke grafiek van u in- en uitgaven, een giftenoverzicht en nog veel meer. Altijd makkelijk in één oogopslag zien hoe uw bedrijf/vereniging/stichting/kerk of andere organisatie er voor staat!
SNEAK PEEK 👀 Achter de schermen zijn we druk bezig geweest om Connect in een nieuw jasje te steken. Zo gaan we afscheid nemen van de bovenbalk in het menu en komt alles er wat moderner uit te zien. Wij kunnen niet wachten om het resultaat te laten zien.
Automatische incasso is de beste manier om er zeker van te zijn dat u uw geld op tijd ontvangt. Voor een startende ondernemer of nieuwe stichting is het vaak niet eenvoudig om een incassocontract bij de bank te krijgen.